یاسیدالکریم

مذهبی - اجتماعی - سیاسی

یاسیدالکریم

مذهبی - اجتماعی - سیاسی

هدیه به سیدالشهدا (ع) و سیدالساجدین(ع) 

و باب الحسین (ع) و همه معصومین علیهم السلام 

و اجابت حوائج مادی و معنوی همه عزیزان جان 

و تعجیل در فرج مولا (عج) ختم 14000 صلوات گرفتیم 

و فرصت انجام صلوات ها تا عصر یکشنبه 

دوستانی که مایل هستن از 200 تا 500 صلوات 

رو انتخاب و در کامنت یا پی وی اعلان کنند. 

 

امام رضا (ع) از پدران بزرگوارشان روایت کرد که رسول خدا (ص) فرمود: هر که دوست دارد بر کشتی سوار نجات شود و به عروه الوثقی دست یابد و به حبل الله متین چنگ زند، پس باید بعد از من ولایت و سرپرستی علی (ع) را بپذیرد و با دشمنش دشمنی کند، و به ائمه هدا از فرزندان او [در همه امورات زندگی] اقتدا و از آنها پیروی کند چرا که آنان خلفا و اوصیاء من اند؛ آنها حجت های خداوند بعد من بر خلق و بزرگان امت و کشاننده و راهبر پرهیزکاران به سوی بهشت اند، حزب آنها، حزب من و حزب من، همان حزب الله است و حزب دشمنان علی(ع) [ و ائمه (ع) ]، همان حزب شیطان است. 

 

عن الحسین بن خالد، عن أبی الحسن علیّ بن موسى الرضا (ع) عن أبیه عن آبائه (ع) قال: قال رسول اللّه (ص) من أحبّ أن یرکب سفینة النجاة، و یستمسک بالعروة، و یعتصم بحبل اللّه المتین فلیوال علیا بعدی و لیعاد عدوّه، و لیأتمّ بالأئمة الهداة من ولده، فإنّهم خلفائی و أوصیائی، و حجج اللّه على الخلق بعدی، و سادة أمّتی، و قادة الأتقیاء إلى الجنّة، حزبهم حزبی، و حزبی حزب اللّه، و حزب أعدائهم حزب الشیطان‌

 

أمالى صدوق ج 1 ص 18  سند صحیح 

عیون أخبار الرضا (ع) ج 1 ص 292 ح 43

إحقاق الحق التستری ج 34  ص 65

بحار الانوار المجلسی ج 38 ص 92 ح 5 

ینابیع المودة القندوزی الحنفی ج 3  ص 291

کشف الغمة الإربلی ج 2  ص 816 


یاسید الکریم