یاسیدالکریم

مذهبی - اجتماعی - سیاسی

یاسیدالکریم

مذهبی - اجتماعی - سیاسی

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

یریدون لیطفئوا نور الله بافواهم والله متم نوره ولو کره الکافرون (صف/۸) 

 

علت این همه توهین های زنجیروار در این چند روزه

به حریم سیدالشهدا ع و سپس عذرخواهی های صوری و کم ثمر چیست؟ 

 

 


 

۱- وجود یک دولت غربزده و سکولار همیشه مایه دلگرمی هتاکان بوده و خواهد بود. و این درسی برا بخشی از بدنه مذهبی و کم حوصله جامعه است که انتخابات را ساده می گیرند. ۲- ظاهرا تصمیم منسجمی پشت پرده هست که با تکرار توهینها و سپس عذرخواهی های صوری از جامعه حساسیت زدایی شود و اکثر این توهین ها به متولی اصلی او یعنی اصلاحطلبان سپرده شده. 

۳- با تکرار این توهینها توسط افراد مختلف هزینه مقابله با آن برای جامعه مذهبی و قضایی زیاد شود. ۴-به دنبال پاسخهای هیجانی و خشن از جامعه مذهبی و انقلابی هستن تا اولا مظلوم نمایی کنند و جای جلاد و شهید و مظلوم عوض شود ثانیا با حاشیه سازی آثار بزرگ مراسمات دینی و مسائل سیدالشهدا ع رو در جامعه کمرنگ کنند ولو بصورت موقت. چون موضوع سیدالشهدا هنوز برای جوانان و کودکان و مردم جذابیت و احترام جدی خود را حفظ کرده 

۵-به دنبال مایوس سازی و عصبانی سازی قشر سنتی مذهبی و جوانان انقلابی از دستگاههای نظارتی و قضایی و حتی بعضا هتک حرمت مراجع تقلید (به اسم اینکه چرا سکوت کرده اید) هستند تا بین این دو طیف شکراب شده و تعابیر تند و غلیظ موجب جدایی بیشتر این دو شود. ۶- بخشی ازین توهین ها هم برای جذب بیشتر بودجه های مخالفین حکومت اسلامی است و البته کوتاهی های وسیع دولت در بخش اقتصادی موجب امید کاذب بدنه طیف ضد انقلاب و ضد اسلام برای واژگونی حکومت و مراسم حسینی شده. و به تعبیر رهبری عزیز در این قسمت دشمن امیدوار شده و حسب تصور خود اقداماتی انجام میدهد و طبیعتا آسیبهایی میزند که در صورت ناامیدی وارد نمی شد. 

۷-طیف لائیک و سکولار از این قضایا و مشکلات معیشتی مردم ، آنقدر امیدوار شده که بعضا افراد شناسنامه دار و مشهور خود را به میدان فرستاده و برای پاتک احتمالی سعی کرده قشر اصولگرایی را هم شریک خود کند که شما هم امثال تتلو را دارید. که البته قشر اصولگرا هم چنین بهانه ای رو با حمایت افراطی ازین افراد حالی به حالی و مریض، به این جماعت لائیک داده ۸-وظیفه نهادهای نظارتی و قضایی اقدام عاجل و موثر و با پختگی لازم در مواجهه با این طیف هتاک و آگاهی بخشی عمومی است و مسئله فقط چند تخلف پراکنده و شخصی نیست. 

۹-البته در دل هر گرفتاری برکتی است و آشکار شدن مسائل برای طیف وسیعی از جوانان و مردم عادی است که میفهمند جماعت غربزده و مدعی آزادی بیان هیچ اعتقادی به انصاف و حدود آزادی و رعایت امور محترم و مقدس جامعه ندارند و نه تنها با حکومت که با اصل اسلام و اصل سیدالشهدا ع مخالف هستند. و قشر اصولگرا هم مشغول ماست مالی تخلفات تاکتیکی طیف خودشون هستن و قشر بهاری هم فعلا روضه قضایی خودشون رو دارند و متاسفانه فعلا هم اقدام فوری و عاجلی از سمت مراجع عظام، علیه این همه حرمت شکنی به اصل حریم سیدالشهدا ع به عنوان اصل تشیع و بلکه اصل اسلام، نشده و این با اون عکس العمل های عجیب در قبال قضایای فیضیه و استخر فرح در تعارضه. دوستان اهل سنت هم با همه ادعای محبت اهل بیت ع فعلا در تویتر و بقیه جاها مشغول روزه عاشورا و ثوابهای جعلی اون هستن و از حریم سبط رسول الله دفاع جدی نکردن. 

۱۰- با وجودی که مردم و بدنه مذهبی و ارگانهای نظارتی و قضائی باید وظیفه خود را آگاهانه و به موقع در قبال این مصائب انجام دهند اما به لطف خدا این هتاکی ها محو خواهد شد و این دستگاه با عظمت سیدالشهدا ع به اراده الهی زلال و با عظمت به دریای ظهور منجی بشریت عج خواهد پیوست. صلی الله علیکم یا اهل بیت النبوه. صلی الله علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک. اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر.


یاسید الکریم

پیامبر اکرم ص فرمود: شهادت حسین ع ، حرارتی در دلهای مؤمنان 

ایجاد می کند که هرگز سرد نمی شود. 

 

قال رسول الله ص: ان لقتل الحسین ع حراره فی قلوب المؤمنین لا تبرد ابدا.

  

جامع احادیث الشیعه ج 12 ص ۵۵۶ 

  

#عاشورا #کربلا #حسین ع #اشک 



یاسید الکریم

 آقای لاریجانی حتی کروبی فتنه گر در دوران ریاست خود، آن خدماتی به جماعت غربزده و لائیک نکرد که شما کردید. او با وجود آن همه اصلاحاتچی غربزده، نظر رهبری را به تصویب آنها نگذاشت اما شما گذاشتی. رهبری بارها علیه فتنه موضع گرفت و شما ادعا کردی نمی دانم ساکتین فتنه از کجا آمده اند. شما این برجام نافرجام را در بیست دقیقه تصویب کردی و در اعمالی خلاف قانون از ایراد نظر مخالفان جلوگیری کردی، کمیسیون تخصصی مجلس در برجام را دور زدید و آنچه از لابی ها ساختید به رای گذاشتید. همان شروط چندگانه رهبری را مجلس باید نظارت می کرد اما همان را هم به باد فنا دادید. آقای عاقل! شما باید از برجام عذرخواهی می کردید و نه رهبری عزیز که بارها هشدار داد و شروط موجه گذاشت اما شما همان ها را اسما تایید و عملا به فراموشخانه فرستادید. بعد در کمال وقاحت طیف شما برجام را تصمیم نظام و رسما تصمیم رهبر اعلام کردید تا صداها را از اعتراضات بر اصل حکمیت برجام و نحوه اجرای ذلیلانه آن، در گلوها خفه کنید و معترضین به عقل گرایی مادی گرایانه خود را، ضد رهبری معرفی کنید. آقای اردشیر شما شخص اولی بودید که باید از عدم اجرای شروط برجام از رهبری و ملت عذر خواهی می کردید. آقای اردشیر شما در راس مجلس در مقابل سند2030 لال مادرزاد شدید با این که در دولت قبل در پوشاک بچه های اعضای دولت و ساعت ادارات هم دخالت می کردید. و باز برای رهبری هزینه ایجاد کردید که خود مجبور شود شخصا مقابل 2030 بایستد. هر چند همین الان هم حسب گزارشات بخشهای مهمی از 2030 بصورت زیرپوستی در حال اجراست. 

 آقای لاریجانی شما FATF را در مجلس بپذیرفتید و با سر و صدای رسانه های انقلابی و حتی پس از تاکید رهبری بر ممنوعیت آن، باز از موضع خود کوتاه نیامدید. و توجیهات بلاوجه خود را داشتید. آقای لاریجانی شما چقدر باید با کوتاهی مجلس مثلا در راس امور به رهبری و مردم هزینه تحمیل کنید؟ آقای لاریجانی از کجا به کجا رسیده اید؟ شما همان علی آقای صدا و سیما هستی که صدها انگ از همین جماعت غربزده و اصلاحاتچی خوردی؟ آقای لاریجانی چرا کمیسیون امید که مورد حمایت BBC  انگلیسی ها بود از ریاست شما حمایت کرده و می کند؟ مگر چه منفعتی از ریاست شما می برند؟ بله به قول رهبری دشمن از رهبری یک عمامه به سر در مملکت نمی ترسد از کسی که ملتزم به اسلام و انقلابی گری باشد می ترسد. موضوع اسم نیست دعوا بر سر مسماست. آقای لاریجانی فراکیسون امید می خواهد چون شمایی رئیس باشی تا بسیاری از جماعت زودباور در بدنه مذهبی و حوزوی به پدر شما و سوابق اصوگرایی شما دل خوش کنند. آقای لاریجانی شما خیلی وقت است عوض شده ای و یک پوسته نازک مردم فریبی از اصولگرایی شما باقی مانده. چگونه یک اصول گرا با همه حماقت های متعارف ش، می تواند با FATF  و خود تحریمی بچه های سپاه و حاج قاسم ها موافق باشد؟ آقای لاریجانی کار شما در مجلس آتش زدن پرچم و کارهایی که شان اصلی مجلس نبود نیست. کار شما ریل گذاری صحیح برای دولت بود که او را الزام به حفظ حقوق ملت در تحریم ها و برجام کنید نه با ادا اطوار و حرفهای احساسی و حماسی اما تو خالی و بدون پشتوانه اجرائی، عطش جامعه در مقابله با تحریم های خفت بار امریکن های گاو چران را بخوابانید. 

 آقای لاریجانی باز امروز بازی جدیدی شروع کرده اید لفظ استنکاف و نقض قانون ندارد؟ این کار شما بازی با شعور یک ملت است. چرا حرف ضد انقلاب هایی که این سوالات از روحانی را بازی کودکانه ای برای تسکین عواطف مردم می دانستند عملا تایید کردید؟ حداقل مجلس از چهار سوال قانع نشده پس نتیجه عملی این موضوع چیست؟ اردشیرخان کار شما تمسخر قانون و سوء استفاده از منافذ قانونی مصوبه مجلس خود شماست. آقای لاریجانی اگر رئیس قوه مقتنه به قانون و روح آن و تشریفات و انتظاراتی که از آن قانون مورد انتظار است احترام نگذارد چه کسی در جامعه باید به قانون احترام بگذارد؟ خدا طیف بهاری علیه ما علیه را آدم و احمدی را بیدار کند، اما اگر آن رئیس جمهور بخت برگشته سابق هم بود همین برداشت شما از عدم اقناع نمایندگان مطرح بود؟ آقای لاریجانی ادای انصاف و عقلانیت را در می اوری و در فرض خوش بینانه عوض شده ای و متاسفانه از گندم ری هم خبری نیست و این بو بوی گوشت و داغ دیگری است. مطمئن باشید. جامعه ای که با تورم چند ده درصدی اما مثلا نه درصدی رسمی و مسخره مواجه است و با دلار ده هزار تومانی و سکه چهار میلیونی و صدهها قلم تورم فاحش در ضروریات دسته و پنجه نرم می کند، به جماعت معتدلین و نشستگان به ته خورده ایشان، اعتماد دیگر نخواهد کرد خیال تان راحت. این را از مواضع مکرر همین سلبریتی های اباحه بی مسئولیت کم هوش هم می توان شنید. آقای لاریجانی رئیس خسته و مادی محور و پشیمان از انقلابی گری شما و حسن آقا، در استخر مرحوم فرح علیها اللعنه، جان به جان شد و امثال این مسائل از دیگر خیانت کنندگان به رهبری غریب و این ملت دردکشیده دور نخواهد بود. و لن تجد لسنه الله تحویلا و لن تجد لسنه الله تبدیلا. 


آیت الله بهجت ره : ملتفت باشید! اطراف خودتان را نگاه کنید، گاهی می‌شود به چند واسطه، به جاسوس می‌رسند. اینها یک فطانتی است، که خدا باید این زرنگی را بدهد که آدم گول دروغ ‌گوها را نخورد؛ آن ‌قدر به آدم راست می‌گویند، تا اینکه دروغشان را بفروشند... مقصود، شما ملتفت باشید: در این عصر، گرگ فراوان است، شما را می‌خرند، اما بعد هم می‌توانند یک غذای مسمومی به شما بدهند، کار شما را تمام کنند؛ بعد از اینکه کار را از دست شما گرفتند، بعد از اینکه استخدام کردند ... اگر دیدند بنده صادقِ قانعِ آنها هستید، که هستید؛ اما به شرطی که در راه اینها کشته شوید. 


یاسید الکریم

رسول خدا (ص) فرمود: پیشتازترین امت من در قبول اسلام و دانا ترین آنها و خالص ترین در دین و برترین ایشان در یقین و کاملترین افراد در بردباری و بخشنده ترین مومنین و شجاع ترین امت من، علی(ع) است و او امام و پیشوای امت (پس از من) است. 

قال رسول الله صلی الله علیه و آله: أقدم أُمتی سلماً و أکثرهم علماً و أصحهم دیناً و أفضلهم یقیناً و أکملهم حلماً و أسمحهم کفاً و أشجعهم قلباً علی، وهو الإمام على أُمتی.  (ینابیع المودة قندوزی حنفی ص76) 

یاسید الکریم