یاسیدالکریم

مذهبی - اجتماعی - سیاسی

یاسیدالکریم

مذهبی - اجتماعی - سیاسی

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

 اعوذ بالله من الشیطان الرجیم. بسم الله الرحمن الرحیم. یا ایها الذین آمنوا اطیعوا الله و اطیعوا الرسول و اولی الامر منکم ... الم تر الی الذین یزعمون انهم آمنوا بما انزل الیک و ما انزل من قبلک، یریدون ان یتحاکموا الی الطاغوت و قد امروا ان یکفروا به و یرید الشیطان ان یضلهم ضلالا بعیدا 

آیا ندیدی کسانى را که به خیال خود به آنچه از کتابهاى آسمانى که بر تو و بر پیشینیان نازل شده، ایمان آورده‏اند، [با وجودی که ادعا می کنند که باور دارند که کفار باطل و ظالم هستند] ولى مى ‏خواهند براى داورى [و تعیین حق و باطل و به اسم حفظ حقوق جامعه اسلامی] نزد طاغوت و حکّام باطل بروند؟! با وجودی که به آنها دستور داده شده که به [تمام شئونات] طاغوت، کافر شوند. [خصوصا هر گونه تعامل که مخل پیشرفت و عزت و کیان جامعه اسلامی بوده و موید قبول زمین و قواعد بازی توسط دشمنان حربی و صالح دانستن داوری کفار و مشرکین در قبال امور هویتی جامعه اسلامی باشد، ممنوع است] [بلی] شیطان مى ‏خواهد آنان را به گمراهی های عجیب و غریب گرفتار کند. 


و اذا قیل لهم تعالوا الی ما انزل الله و الی الرسول رایت المنافقین یصدون عنک صدودا 

و هنگامى که به آن جماعت گفته شود: به سوى آنچه خداوند [از دستورات و شیوه حکومت داری و طرز زندگی] نازل کرده، رو بیاورید و به سوى پیامبر بیایید [و فرامین ایشان را اطاعت کنید تا در دنیا سربلند و موفق و در آخرت کامیاب و سعادتمند شوید] ، منافقان را مى‏ بینى که [از قبول دعوت و فرامین]ِ تو، اعراض مى ‏کنند! [و مکررا با عناوین مختلف، بهانه جویی می کنند.] 


فکیف اذا اصابتهم مصیبة بما قدمت ایدیهم ثم جآووک یحلفون بالله ان اردنا الا احسانا و توفیقا 

پس چگونه است وقتى به خاطر [تفکرات و نگرش غلط و] اعمال شان [و نیرنگهای دشمن مکار]، گرفتار مصیبت مى‏ شوند، [از سر ناچاری] به سراغ تو مى ‏آیند، و سوگند یاد مى ‏کنند که ما اراده ای جز نیکى و احسان [به جامعه اسلامی] و توافق و صلح [میان طرفین نزاع] نداشتیم!

 

اولئک الذین یعلم الله ما فی قلوبهم فاعرض عنهم و عظهم و قل لهم فی انفسهم قولا بلیغا 

آنها کسانى هستند که خدا، از آنچه در دل دارند، [و از باطن خبیث بعض ایشان و از ترس و ذلت عده دیگرشان] با خبر است. [اما بنابر مصالحی] [فعلا] از [مجازات]ِ آنان صرف نظر کن! و آنها را [در خلوت و جلوت] اندرز ده! و با کلام رسا و واضح ، نتایج [برنامه ها و تفکرات و] اعمال شان را به آنها گوشزد نما [که در اثر اشتباهات و انحرافات ایشان جامعه چه ضرراتی دیده و در اثر این ذلت پذیریها و کوته نگری ها ، چه خطرات دیگری سر باز کرده است. ] صدق الله العلی العظیم. (سوره نساء / آیات شریفه 59 الی63) 

 

پ ن : روزهایی بر این مملکت گذشت که حتی آب خوردن این ملت را وابسته به توافق با اجانب و چند کشور گستاخ غربی کردند و شیطان بزرگ و دشمن حربی را کدخدای عالم شمردند و برای بستن دهان منتقدین صدها توهین و برچسب حواله ایشان کردند و صدها مسئول میانی و ارشد برجام چای را تصمیم نظام [شما بخوانید تصمیم رهبر] خواندند در حالی که رهبری بارها فرموده بودند من به مذاکرات با آمریکای جنایتکار خوشبین نیستم و نهایتا این قائله حکمیت برجام را با شروط متعددی اجازه دادند. مدتهای طولانی شروط رهبری اجرا نشد و ارکان مختلف نظام از جمله مجلس [آن زیبای خفته] قدم موثری در اجرای دستورات و شروط مد نظر رهبری بر نداشتند [که دو تا از واضح ترین آن شروط، رفع یکباره تمام تحریم ها همزمان با امضای برجام و ممنوعیت هر گونه تحریم جدید توسط غرب بود ] و باز امروز که آمریکای مستکبر همانگونه که انتظار می رفت با تمام امتیازات و شیرهایی که به غرب دادیم، زیر میز برجام کوبید تا بلکه با ترساندن سیاسیون کدخدا ترس امتیازات بیشتری بگیرد، حالا که برجامیون غیر انقلابی و لیبرال و بزدل و سلطه پذیر [که چندین توافق ذلیلانه در این 20 سال برای ملت امضا کرده اند] تشت رسوایی شان از لب بام افتاده و حتی آلمان هم بجای پاسخگویی، می گوید نمی تواند با تحریم های آمریکا [آن وحشی سلطه گر] مقابله کند، 

رئیس جمهور مثلا شجاع و مثلا صادق ما، بجای شرمندگی از دلار 7000 تومانی و جرایم 2 و 6 میلیاردی آمریکا علیه ایران و دهها فلاکت ناشی ازین برجام نافرجام و عوض عذرخواهی از ملت و اطاعت از رهبری و اخذ تضمین معتبر از غرب به آنها تضمین می دهد و باز امروز سخنرانی می کند و همگان را به ائتلاف و وحدت دعوت می کند! ملت تفرقه ای نداشته که هر بار شما گندی می زنید و خطری حس می کنید سریع ملت را دعوت به وحدت می کنید، ملت از همان روز اول وحدت داشته و دارد و فقط مشکل محجوب بودن این ملت است که به هر کاندیدای صد زبان که شعارهای قشنگی بدهد اعتماد میکند و امروز مجبور است دلار 7000 تومانی را تحمل کند و امثال شما در مبل های طلایی خود طنازی کنید. آقای روحانی تازه امروز یاد بازخوانی فرامین امام افتاده که همه فریاد خود را سر آمریکا بزنید و ملت را به تندرو و کند رو تقسیم نکنید! آقای روحانی شما در راس قله ی کاسبان تند رو و کند رو هستید ، آقای روحانی کمتر با شعور این ملت صبور بازی کنید. مشکل از ذات شما نیست مشکل از ترس شما و تفکرات ذلیلانه طیف شماست که بجای شرمندگی دنبال فرافکنی هستید، آقای روحانی این قدر مردانگی داشته باشید که به گفته خودتان "همه مسئولیت این مذاکرات" با شیطان بزرگ را به عهده بگیرید. و این روزها می گذرد و عزت و ثروت یک ملت اسلامی ، بزرگترین حق الناس است اگر باور کنیم. 


یاسید الکریم


هدیه و شادباش تقدیم به همه معصومین (ع)  

و اجابت حوائج مادی و معنوی همه عزیزان جان 

و تعجیل در فرج مولا (عج) ختم 14000 صلوات داریم 

و فرصت انجام صلوات ها از امشب تا عصر جمعه 

دوستانی که مایل هستن از 200 تا 500 صلوات 

رو انتخاب و در کامنت یا پی وی اعلان کنند. 

 

مطالعه شود http://ahlolbait.com/article/6759/

 

ابوحمزه ثمالی روایت میکند حضرت باقر العلوم (ع) فرمود : 

[آگاه باشید که] در حقیقت نزدیکترین مردم به خداوند عزوجل و داناترین آنان به او و مهربان ترین افراد به مردم، رسول خدا (ص) و ائمه اطهار (ع) هستند. پس داخل شوید در آن اموری که اهل بیت درآن وارد می شوند و جدا شوید از آن [احوال و امور و] افرادی که اهل بیت از آنها جدایی پیشه می کنند، یعنی دنباله رو حسین(ع) و فرزندان [معصوم] او باشید ، که در واقع ، حقیقت [دین و سعادت در همه جوانب آن] نزد ایشان [اهل بیت] است و آنان اوصیاء [حقیقی] بوده و ائمه [واجب الطاعه] در جمع ایشان است. پس هرجا آنان را یافتید از ایشان [در دین و دنیای خود] پیروی کنید و اگر صبح کردید و فردی از آنان را [در جمع خود و به عنوان رهبر و صاحب اختیارات] ندیدید همه به خداوند [فریاد التجاء و] استغاثه سر دهید و به سنت هایی که [سابقا] بر آن بودید [و مطمئن هستید از اهل بیت رسیده] بنگرید و از آن سنتها پیروی کنید و دوست بدارید آن را که دوست داشتید [یعنی بر محبت و ولایت پایدار بمانید ] و دشمن بدارید آن را که دشمن داشتید [و بر دشمنی دشمنان خداوند و اسلام و اهل بیت پافشاری کنید] [خلاصه بر این امور معتقد و ملتزم باشید] و چه امر فرج [مولا و گشایش امور خودتان] به شما نزدیک خواهد بود.»

 

عن أبى حمزة الثمالیّ عن أبى جعفر (ع) قال سمعته یقول: إنّ أقرب النّاس الى اللّه عز و جلّ و أعلمهم به و أرأفهم بالناس محمّد (ص) و الأئمة (ع)، فادخلوا أین دخلوا و فارقوا من فارقوا- عنى بذلک حسینا و ولده. فإنّ الحقّ فیهم و هم الأوصیاء و منهم الأئمة فأینما رأیتموهم فاتبعوهم و إن أصبحتم یوما لا ترون منهم أحدا فاستغیثوا باللّه عز و جلّ و انظروا السنّة الّتی کنتم علیها و اتبعوها و أحبوا من کنتم تحبّون و أبغضوا من کنتم تبغضون، فما أسرع ما یأتیکم الفرج. 

سه سند صحیح 


کمال الدین شیخ صدوق ج 1ص 328 ح 8   

بحارالأنوار علامه مجلسی ج51 ص 136 ح 8

مسند إمام باقر (ع) عطاردی ج 1 ص 329

الإمام المهدی فی القرآن و السنه ج 1  ص 172 


یاسید الکریم

هدیه به سیدالشهدا (ع) و سیدالساجدین(ع) 

و باب الحسین (ع) و همه معصومین علیهم السلام 

و اجابت حوائج مادی و معنوی همه عزیزان جان 

و تعجیل در فرج مولا (عج) ختم 14000 صلوات گرفتیم 

و فرصت انجام صلوات ها تا عصر یکشنبه 

دوستانی که مایل هستن از 200 تا 500 صلوات 

رو انتخاب و در کامنت یا پی وی اعلان کنند. 

 

امام رضا (ع) از پدران بزرگوارشان روایت کرد که رسول خدا (ص) فرمود: هر که دوست دارد بر کشتی سوار نجات شود و به عروه الوثقی دست یابد و به حبل الله متین چنگ زند، پس باید بعد از من ولایت و سرپرستی علی (ع) را بپذیرد و با دشمنش دشمنی کند، و به ائمه هدا از فرزندان او [در همه امورات زندگی] اقتدا و از آنها پیروی کند چرا که آنان خلفا و اوصیاء من اند؛ آنها حجت های خداوند بعد من بر خلق و بزرگان امت و کشاننده و راهبر پرهیزکاران به سوی بهشت اند، حزب آنها، حزب من و حزب من، همان حزب الله است و حزب دشمنان علی(ع) [ و ائمه (ع) ]، همان حزب شیطان است. 

 

عن الحسین بن خالد، عن أبی الحسن علیّ بن موسى الرضا (ع) عن أبیه عن آبائه (ع) قال: قال رسول اللّه (ص) من أحبّ أن یرکب سفینة النجاة، و یستمسک بالعروة، و یعتصم بحبل اللّه المتین فلیوال علیا بعدی و لیعاد عدوّه، و لیأتمّ بالأئمة الهداة من ولده، فإنّهم خلفائی و أوصیائی، و حجج اللّه على الخلق بعدی، و سادة أمّتی، و قادة الأتقیاء إلى الجنّة، حزبهم حزبی، و حزبی حزب اللّه، و حزب أعدائهم حزب الشیطان‌

 

أمالى صدوق ج 1 ص 18  سند صحیح 

عیون أخبار الرضا (ع) ج 1 ص 292 ح 43

إحقاق الحق التستری ج 34  ص 65

بحار الانوار المجلسی ج 38 ص 92 ح 5 

ینابیع المودة القندوزی الحنفی ج 3  ص 291

کشف الغمة الإربلی ج 2  ص 816 


یاسید الکریم