یاسیدالکریم

مذهبی - اجتماعی - سیاسی

یاسیدالکریم

مذهبی - اجتماعی - سیاسی

عسگرخانی استاد روابط بین‌الملل : در هیچ جای برجام از لغو دستور اجرایی رئیس‌جمهور آمریکا سخن گفته  نشده است، با وجود آنکه در داخل به شدت بر روی آن تبلیغات شد. پس باید به مردم ایران حق داد که احساس کنند به آنها دروغ گفته شده است. 

 

نوع برخورد ذلت بار ظریف با هانت وزیر خارجه انگلیس [ اینجا

نوع هروله و بی تابی وزیر خارجه ایران در قبال وزیر انگلیس را ببینید. 

نوع مواجهه و نوع تعابیر رهبر معظم را هم ببینید : آخرین توصیف رهبری : عمده‌ دشمنی ‌ها از سوی آمریکا و از سوی انگلیس خبیث -انگلیسِ واقعا خبیث؛ است. هم در گذشته، از دوران اوایل رژیم طاغوت تا دوران انقلاب، هم‌ بعد از دوران شروع انقلاب و پیروزی انقلاب تا امروز، همواره انگلیس با ما دشمنی کرده است. 95/3/14 

 

پ ن : واقعا ما در کشور چیزی بنام منافع ملی داریم؟ تاکنون در عرض این بیست و اندی سال، چند قرارداد ذلت بار توسط این فرد و تیم او به مملکت تحمیل شده؟ چند بار این فرد در دعواهای سیاسی کنار احزاب و دولت های خارجی ایستاده است؟ فایل های مکرر صوتی و تصویری این گراها در فضای مجازی موجود نیست؟ تاکنون چند جاسوس از تیم این فرد بیرون آمده؟ واقعا خون شهدا و جوانان ما انقدر بی ارزش است؟ حکومت اسلامی ارزان به دست ما رسیده؟ و بعد از قراداد ننگین برجام و لگد نهایی رئیس جمهور لجن امریکای جنایتکار، و بعد تصدیق دوست و دشمن بر خسارت ایران ازین ننگنامه حکمیت گونه و خواب زمستانی مجلس و دولت در قبال تذکرات مکرر رهبری خصوصا در شرایط اجرای برجام، اکنون این شخص به دشمن گرا و بهانه می دهد که پولشویی گسترده در ایران واقعیت است. واقعا چه کسی از منافع ملی ما دفاع می کند؟ کاش به اندازه اهل باطل در حق واضح مان پیگیر و هم رای بودیم. 



یاسید الکریم