یاسیدالکریم

مذهبی - اجتماعی - سیاسی

یاسیدالکریم

مذهبی - اجتماعی - سیاسی

یادی از حضور مجید انصاری در جمع فتنه گران 88  

و هماهنگ سازی آنها با میرحسین و دیگر سران فتنه 

http://www.aparat.com/v/36Jsu/ 

در فیلم مذکور که توسط یکی از فعالان فتنه 88 گرفته شده آقای انصاری عضو موثر مجمع روحانیون مبارز می گوید : هم اکنون آقای موسوی در داخل جمعیت است و جمعیت اینقدر زیاد است که نمی تواند بیاید.

در همین حال یکی از راهپیمایان از حضور سید محمد خاتمی سوال می کند که انصاری ضمن تائید حضور وی تاکید می کند: آقای خاتمی و موسوی هر دو در داخل جمعیت هستند.

آقای انصاری چگونه حضور خود در راهپیمایی غیرقانونی 25 خرداد و بیانیه مجمع روحانیون مبارز را تکذیب می کنند در صورتی که فیلم ان روز و سخنان وی وجود دارد. 

انصاری که در سال 88 از حامیان اصلی میرحسین موسوی بود و بعد از انتخابات نیز هیچ مرزبندی خاصی با اقدامات خائنانه و آشوب طلبانه وی انجام نداد، در مرداد ماه  همان سال  و پس از انتشار  نامه مهدی کروبی خطاب به هاشمی مبنی بر تجاوز جنسی به زندانیان سیاسی که انتشار آن موجی از فضاسازی رسانه‌های بیگانه علیه جمهوری اسلامی را در پی داشت، ضمن دفاع از این اقدام کروبی، در گفتگو با ایرنا اعلام داشت:  «مطمئنا آقای کروبی بدون مدرک صحبت نمی‌کند. با کمال تاسف این‌ها صحت دارد و آدم باید به قول امیرالمومنین (ع) آرزوی مرگ کند که در جمهوری اسلامی کار به اینجا برسد که چنین فجایعی رخ دهد... نه یک مورد بلکه متعدد بوده است.» انصاری هنگامی که از او درباره دلیل نامه‌نگاری کروبی به هاشمی رفسنجانی به جای هاشمی شاهرودی سئوال شد، نیز گفت: «در این زمینه لابد امیدی به رسیدگی نداشته است. وی به هاشمی از باب خبرگان نوشت.» [لینک]


یاسید الکریم