یاسیدالکریم

مذهبی - اجتماعی - سیاسی

یاسیدالکریم

مذهبی - اجتماعی - سیاسی

حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) از جهت ایمان و علم و معنویت و خدمات اجتماعی و شجاعت و حمایت از حکومت صالح و همسرداری و جامعه شناسی و اصلاح گری اجتماعی و تربیت فرزندان صالحی که هر یک بر گردن جمیع مسلمین و بشریت حق بزرگی دارند و دهها جنبه معنوی که برای اولیاء فهم اولیات ش مشکل است جز با اوصیاء و انبیاء و ائمه اطهار مقایسه نمی شود. 

و در عجبم که جماعت غربزده و لائیک، این روزها با سوء استفاده از عواطف برخی مردم عوام ، چگونه فرصتی برای هتاکی به حجاب و فرزند داری و دیگر شئونات مقدس حضرت ش یافته اند. البته که عرض خود می برند هر چند زحمت ما می دارند. در بیان سرسوزنی از علم حضرت ش باید گفت که این دردانه احمدی مانند همسر عالی رتبه اش ، باب علم پیامبر(ص) است. همان پیامبر و همان آئین و مکتبی که هزاران هزار دانشمند پزشکی و ریاضی و شیمی و فیزیک و دهها رشته طبیعی و دهها رشته انسانی از صدر اسلام تا به امروز به جامعه جهانی تقدیم کرده است. و بارها و بارها دانشمندان و علوم جامعه اسلامی در کتب تاریخ علم، با تحسین و تکریم مستشرقین غربی مواجه شده اند. 

و امروز هم ایران اسلامی همه عزت و صلابت و علوم طراز اول جهانی خود در هسته ای و موشک و سلولهای بنیادی و دهها رشته مهم را وامدار مکتب اسلامی و انقلابی و رهبری خمینی کبیر و رهبر معظم است که خود را گرد نعلین اهل بیت می دانند. و دانشمندان بزرگی چون شهید طهرانی مقدم نیز خود را خاک کوی معصومین و حضرت صدیقه اطهر می شمارند. و ما هم از عرعر مشتی غربزده خودباخته که هنری جز وادادگی و دلقک بازی و همجنس بازی و سگ بازی ندارند هراسی نداریم. چه آن که اینها مشکل اصلی شان با اساس دین و آئین ماست و تمسخر شان به قرآن کریم که مورد احترام میلیاردها مسلمان است پایان ندارد چه برسد به آن که بخواهند دیگر شئون اسلام و بزرگان آن را بپذیرند. 

و السلام علیکم یا اهل بیت النبوه و موضع الرساله، و مختلف الملائکه، و مهبط الوحی، و معدن الرحمه، و خزان العلم ، و منتهی الحلم، و اصول الکرم، و قاده الامم، و اولیاء النعم، و عناصر الابرار، و دعائم الاخیار، و ساسه العباد، و ارکان البلاد، و ابواب الایمان، و امناء الرحمن، و سلاله النبیین، و صفوه المرسلین، و عتره خیره رب العالمین و رحمه الله و برکاته. 


قال رسول الله صلی الله علیه و آله 

ان الله جعل علیا و زوجته و ابنائه حجج الله على خلقه 

و هم ابواب العلم فى امتى من اهتدى بهم هدى الى صراط مستقیم 


رسول اکرم (ص) فرمود : خداوند متعال علی و فاطمه و فرزندان ش را حجت های الهی بر بشریت قرار داد. و اینها درهای علم در امت من هستند. هر کس به ایشان تمسک کند و از ایشان هدایت طلبد به راه مستقیم هدایت شده است. 


شواهد التنزیل الحسکانی الحنفی  ج 1  ص76

http://lib.eshia.ir/16046/1/76/ 


حلیة الأبرار البحرانی ج 2  ص 37

http://lib.eshia.ir/16028/2/37/ 


ینابیع المودة القندوزی الحنفی ج 1 ص197

http://lib.eshia.ir/15278/1/197/ 


إثبات الهداة العاملی ج 2  ص 100

http://lib.eshia.ir/71405/2/100/ 


فاطمة الزهراء الهمدانی ج 1  ص 29

http://lib.eshia.ir/86812/1/29/ 


الکوثر ج 1  ص 467

http://lib.eshia.ir/86569/1/467/ 


إحقاق الحق  ج 14  ص 379

http://lib.eshia.ir/10271/14/379/ 


یاسید الکریم

نظرات  (۱)

سلام
بسیار عالی
ممنون