یاسیدالکریم

مذهبی - اجتماعی - سیاسی

یاسیدالکریم

مذهبی - اجتماعی - سیاسی

ختم 14 هزار صلوات تقدیم به ارواح مطهر 14 معصوم 

و شادی روح همه شهدای عزیز و علمای عظام اسلام 

و اجابت همه حوائج سابق و لاحق و دیگر نیات مومنین  

هر دوستی مایل هست از 300 الی هزار صلوات اعلام کنن

مدت انجام از مغرب امشب تا مغرب فردا. 

 

حضرت صادق علیه السلام 

از رسول اکرم صلّی الله علیه وآله روایت کرده اند  

هر کسی که بر من پیامبر [و خاندان من] صلوات فرستد 

خداوند متعال و ملائکه‌ بر او درود و رحمت و برکت می ‌فرستند.  

[پس] هر که خواهد کم و هر که خواهد بسیار صلوات ‌بفرستد 

[خود میداند][چرا که لطف خدا تکرار میشود و چیزی کاسته نمیشود]  

 

عن ابن القداح 

عن ابی عبدالله (ع) قال قال رسول الله (ص) 

من صلی علی صلی الله علیه و ملائکته 

و من شاء فلیقل و من شاء فلیکثر 


الکافی ج 2 ص 492 ح 7 سند صحیح 

یاسید الکریم

نظرات  (۳)


سلام

خدا قبول کنه .

من 300 صلوات می فرستم ان شاءالله
پاسخ:
سلام بر شما خدا خیرتون بده
سلام
500
پاسخ:
سلام بر شما 

خدا خیرتون بده 

با سلام مجدد

انجام شد ...

پاسخ:
سلام بر شما 

تشکر