یاسیدالکریم

مذهبی - اجتماعی - سیاسی

یاسیدالکریم

مذهبی - اجتماعی - سیاسی

ایران فقط تهران نیست. #اهواز و #سیستان هم 

جزو ایران است آقای رئیس جمپور! راستی از #کنسرت ها چه خبر؟ 


بنا بر اعلام اداره کل محیط زیست 

روزهای پاک خوزستان به ارقام ناچیزی رسیده، در ۹ ماهه اخیر این استان فقط چهار روز هوایش شرایط پاک، ۱۱۱ روز در شرایط سالم، ۱۰۶ روز در شرایط ناسالم برای گروه های حساس، ۴۴ روز در شرایط ناسالم برای همه گروه ها و ۱۱ روز در شرایط خطرناک داشته است. 

دیروز تاکنون آب و برق و اینترنت در نقاط مختلف اهواز به ویژه در مناطق مرکزی همچون کیانپارس و امانیه قطع و خدمات رسانی ادارات به مردم به طور کامل متوقف شده است و هوای این استان به قدری آلودگی دارد که مردم توان خارج شدن از منازل را نداشته و با قطعی آب از حداقل امکانات نظافتی در منازل خود دور مانده اند و سازمان ها و ادرات دولتی نیز قادر به انجام امور خود نبوده و در یک کلام شهر قفل شده است. 

این درحالی است که غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان که از هفته گذشته به اروپا رفته هنوز از سفر خود بازنگشته است. متاسفانه خبرها حاکی از آن است که مدیرعامل سازمان آب و برق و برخی فرمانداران نیز همچنان در سفر لهستان حضور دارند. 

از مقایسه این رخداد که زندگی جمعیت انبوهی از کشور را مخل کرده با حوادثی چون مساله کنسرت ها و لغو سخنرانی فاقد مجوز یک نماینده مجلس در مشهد میتوان به دغدغه مسئولین و شخص رئیس جمهور پی برد. #رجانیوز #اهوازنوین 

https://ahvaznovin.ir/?p=157413 


یاسید الکریم

نظرات  (۱)

۱۰ بهمن ۹۵ ، ۲۰:۰۶ محمد روشنیان
امیدوارم رسیدگی ها جدی تر بشه در همه جای ایران و مسئولین دل بسوزونن