یاسیدالکریم

مذهبی - اجتماعی - سیاسی

یاسیدالکریم

مذهبی - اجتماعی - سیاسی

بنام خدا 

همیشه باب بوده که با حرفهای مذهبی 

افراد رو به کارهای عمومی و عادی می کشن و ته ش که خرشون از پل رد شد 

همون شرع رو که وسیله و بال پروازشون شده بود رو کنار میذارن و مخدوش میکنن. 

از جمله این موارد دعوت به خون دادن بجای قمه زنی است. به اسم  " اهدای خون شیعه " امروز کسی موافق قمه زنی نیست و باید ترک بشه. 

اما اول: مگر چند نفر و چند درصد جامعه قمه می زدن که الان با حذف قمه احساس کمبود کنن؟؟ و از فعالین مذهبی انتظار داریم با حسن نیت زیادی، به این مجموعه های مال پرست نگاه نکنن. 

دوم: کجای دین، خون دادن امر مستحب و واجبی معرفی شده؟ بله کسی دوست داره خدمت به دیگران کاری انسان دوستانه ست و در شرع هم کمک به دیگران شایسته است. اما این که خون دادن رو مستقیما یک امر شرعی معرفی کنیم غلطه، مثلا نماز مستحبی در دین داریم اما نماز جماعت مستحب نداریم در روایات هم دعوت به حجامت و فصد شده نه خون دادن همگانی. 

سوم : پزشکان و مسئولین بجای بازی با عواطف مذهبی مردم، از افراد سالم خون هاشون رو بخرن و بحمدالله سیستم پزشکی انقد میلیاردر هست که بتونه مثل جاهای دیگه دنیا خون سالم مورد نیازش رو از مردم بخره 

چهارم : آنچه در شرع وارد شده حجامت و فصد هست که حتی امروزه پزشکهای غربی که مقدسات و ناموس خیلی از پزشکان ما حساب میشن حجامت و آثار فراوان ش رو تایید کردن حداقل اگه روشنفکر هستین به خدای غربی تون توجه کنین و به تحقیقات جدیدشون احترام بذارین نه این که صد سال دیرتر بیدار شین. 


حالا باهم نظرات عجیب چند پزشک و مسئول ایرانی رو در تحقیر حجامت مطالعه می کنیم. 


دکتر «گرجی»، یک فوق تخصص هماتولوژی آنکولوژی می‌گوید: هم‌اکنون حجامت را افرادی ناآشنا و با استفاده از وسایل آلوده انجام می‌دهند و سلامت افراد را تهدید می‌کنند! (عجب) 


«دکتر امیرحسین تروند»، مدیر پایگاه منطقه‌ای انتقال خون لرستان: افراد سالم به هیچ وجه حجامت نکنند! (یاللعجب) 


دکتر تروند : افرادی که تاتو، حجامت، الکترولیز و گوش سوراخ کرده‌اند به مدت یک‌سال از اهدا خون معاف هستند. البته این بدان معنا نیست که این افراد در جاهای غیر استریل اقدام کرده‌اند بلکه با ایجاد سوراخ و منفذ در پوست امکان ورود عوامل بیماری‌زا در این افراد وجود دارد! (عجب) 


دکتر تروند به افرادی که به حجامت اقدام می‌کنند توصیه می‌کند به جای حجامت خون اهداء کنند! و به افراد سالم هم توصیه نمی‌شود که حجامت انجام دهند! (یاللعجب) 


دکتر «سیاوش بیرانوند» : از پلمپ مطبهایی که اقدام به حجامت می‌کنند خبر می‌دهد و می‌گوید: حجامت مورد تایید ما نیست و مطبهایی که به انجام حجامت اقدام کنند پلمپ می‌شوند. ( عجب اندرعجب) 

 

تو روضه ها کمی گریه کنیم بر احوال مملکتی که بعضی پزشکها و مسئولین ش با ادعاهای مذهبی حرفهای ضد مذهبی واضح رو ترویج میکنن. بنام دین و به کام غرب


یاسید الکریم

نظرات  (۱)

سلام سفارش پیامبره 
ما اعلم هستیم یا پیامبر؟
پاسخ:
سلام بر شما. بله پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) همگی مکررا بر حجامت سفارش کردن.