یاسیدالکریم

مذهبی - اجتماعی - سیاسی

یاسیدالکریم

مذهبی - اجتماعی - سیاسی

آیت الله موسوی جزایری : یکی از خاطرات عجیب من از ایشان {رهبر معظم} در جلسه انتخاب رهبری بود؛ ایشان پشت تریبون رفتند و از پذیرش این مسئولیت استنکاف کردند، عده ای از آقایان اصرار کردند که این مسئولیت را بپذیرید؛ از جمله این افراد آقای آذری قمی بود که آقا {با دلخوری و عتاب} فرمودند آقای آذری قمی، اگر فردا در مساله ای نظر من با شما مخالف بود آیا حاضری نظر خود را رها کنی و از من تبعیت کنی؟ 

من در آن موقع تعجب کردم زیرا آقای آذری قمی شخصی بود که در دفاع از مبانی ولایت فقیه شهرت داشت و کتاب هایی در این زمینه نوشته بودند تا اینکه روزگاری گذشت و فراز و نشیبی به عمل آمد، دیدیم چیزی که آن روز آیت الله خامنه ای پیش بینی کرده بود، اتفاق افتاد و آقای آذری موضع خود را تغییر داد و نتوانست خط را تا آخر ادامه دهد. گفتم سبحان الله، آن چیزی که بر زبان ایشان جاری شده بود، چیزی نبود جز الهامات الهی. 


یاسید الکریم

نظرات  (۱)

سلام بسیار عالی خدا حفظشون کنه
پاسخ:
سلام. تشکر. ان شاء الله