یاسیدالکریم

مذهبی - اجتماعی - سیاسی

یاسیدالکریم

مذهبی - اجتماعی - سیاسی

قسمتی از نهج البلاغه که مدیران #افسران 

آن را طاقت نیاورده و حذف فرمودند : امام علی(ع) محرم خویش را به نامحرمان نشان مده. 

امام علی (ع) در توصیه های خود به امام حسن (ع) درباره ی محافظت از عفت و پاکدامنی زنان می فرماید: 

«... واکفف علیهن من ابصارهن بحجابک ایاهن، فان شده الحجاب ابقی علیهن، و لیس خروجهن باشد من ادخالک من لا یوثق به علیهن و ان استطعت ان لایعرفن غیرک فافعل.. 

امیرالمومنین علی علیه السلام فرمود : زنان را در پرده حجاب و عفاف، نگاهشان دار تا نامحرمان را ننگرند؛ زیرا هر چه آنان محجوب تر و پوشیده تر باشند، عفتشان بهتر محفوظ می ماند؛ و این نکته را در نظر داشته باش که بیرون رفتن آنان، فسادش بیش تر از این نیست که تو افرادی را که مورد اطمینان نیستند، به منزل ببری (افرادی را که مورد اطمینان نیستند، به منزل نبر)، و اگر توانستی کاری کنی که جز تو را نشناسند، این کار را بکن»  نهج البلاغه، نامه ی 31، ص 536  

#فضائل_اخلاقی 

حضرت فاطمه(س) بهترین چیز برای زن آن است 

که مردی را نبیند و مرد نامحرمی هم او را نبیند. 

قال النبی(ص) لها أی شی‏ء خیر للمرأة قالت(س) 

أن لا تری رجلا و لا یراها رجل فضمها إلیه و قال ذریة بعضها من بعض 

(احقاق الحقّ ج 25 ص 350 / اعیان الشیعة ج 1 ص 322) 

البته بزرگان شیعه چند استثناء ذکر کرده اند 1_ #قرار_افسرانی 2_.. 

===

انتشار عکس چادری خانمها در اینستاگرام فیس بوک پلاس و.. = کفر مطلق 

انتشار عکس خانمها و دیدار در #قرار_افسرانی = مومن فهمیده! رضای الهی! 

===

بعضی افراد (که ما مث اونها سی تا تهمت بشون نمیزنیم) 

میگن نماز جمعه و راهپیمایی و.. ممنوعه؟ 

باید گفت اگر واقعا دنبال دلیلی و بحث واقعی شما در نماز جمعه 1_کسی رو نمی شناسی 

2_در دسترس شما نیستن 3_استمرار دسترسی شب و روز و خصوصی و.. وجود نداره

4_نماز جمعه و.. واجب شرعی هستن و دفاع از کلیت نظام و.. 

بسه یا بازم بماها توهین می کنین و اوج استدلال اون مدیررر این میشه بیاد منفی بزنه؟ :) 

===

مسئله : آیا اجازه دارم تصاویر محجبه و چادری خود را منتشر کنم؟ 

و همکاران که مرا می شناسند حق دارند به این تصاویر شفاف نگاه کنند؟ 

آیا اجازه دارم به قرارهای مجازی و اینترنتی بروم؟ 

آیا اجازه دارم همه اطلاعات شخصی و موبایل خود را به محیط مجازی بدهم. 

همسر با غیرت من هم رضایت کامل دارد. 

جواب : رعایت و احتیاط در موارد شبهه ناک 

و مفسده انگیز بر مومنین لازم است باستثناء افسران با دامنه ir 

===

خانم انقلابی خدایا تو میدانی که این #قرار_افسرانی 

از واجبات امور دین و دنیای من است و اگر نروم کجا عکسهایم منتشر شود؟ 

کجا نماد زن مذهبی روشنفکر جامعه باشم؟ خدایا نهایتا بعدش می آیم و استغفار می کنم. 

===

یکی گفت حاج آقا این دست چپ من تکون بخوره مشکل داره؟ 

گفت نه! دست راستم؟ نه! پاهام! حاج اقا مخالف راه رفتن هستی؟ 

حالا منظم تکون بخوره! گفت نه ! 

گفت حالا #رقص هم ترکیبی ازین هاس دیگه حاجی متحجر! 

1_دادن اطلاعات کامل و تلفن در فضای مجازی 

2_ #حضور_مختلط ولی پول آب جدا پول گاز جدا! 

3_انتشار تصاویر واضح خانمها 

4_دسترسی و همکاری بعدی در محیط غیر رسمی 

امان ازین تجزیه ها و فغان ازین ترکیب ها! 

یاسید الکریم

نظرات  (۱)

کو گوش شنوا!!!


پاسخ:
بله متاسفانه.